tisdag, januari 08, 2008

Om hva jeg kan og vil gjøre

Noen ord om hva en blog er for meg... og hvor denne bloggen er på vei, - om den er på vei noe sted, that is... :)
- Jammen er det herlig med navlebeskuing av og til?
 
For meg er denne bloggen tenkt å være et sted der jeg kan yttre meg om saker som opptar meg.
Alltså kommer du som leser få en subjektiv mening fra meg, en caucasian, trettiårig nordmann med en relativ god utdannelse, middels IQ, rødt hår og boende i en storby.
Det blir med andre ord sannsynligvis ikke politisk sprengstoff, men forhåpentligvis ikke så helt uinteressant heller.
 
Akkurat nå er jeg usikker på hvor det kommer til å bære av sted. Jeg har så langt skrevet
 
a. en liten snutt om miljø,
b. en, nei to artikler om GTD,
c. en om et interessant verktøy på nettet,
d. ganske mange små fotobloginnlegg og
e. en og annen generell kommentar om hva jeg gjør og lignende.
 
i fortsettelsen håper jeg at det blir litt mer om a, b, c, men jeg mistenker at jeg også kommer til å skrive om mange andre temaer som opptar meg.
Sannsynligvis mer om internett, politikk, media, business, kunst, kultur og the occassional svadamelding.
 
Jeg tror også jeg skal forsøke å holde meg borte fra å bare refererer direkte til de seneste artikler jeg har lest med en lite kommentar. Om jeg gjør det, skal jeg om ikke annet skrive noen setninger om hva jeg synes om artikkelens innhold. 
 
Og hvorfor gjør jeg dette? Fordi jeg kan.
 
:)

Inga kommentarer: