lördag, december 01, 2007

Typ Gullmarksplan, 11:45


Typ Gullmarksplan, 11:45
Originally uploaded by Erlend
Etter en god kveld på Söder i går kveld våknet jeg opp i Anna sin leilighet i dag. Ettersom Nanna, Anna og en gjeng til har overtatt vår leiighet i helgen har jeg midlertidig overtatt Annas. Morgenen i dag ble brukt i brygge en espresso (takk Anna) og til å se på BBC WORLDs reiseprogram på min telefon. Jeg jobber jo ikke på Telenor for ingenting.

I går kjöpte jeg en ... notatblokk skulle man kanskje kalle det, som heter Moleskine (ganske kjent greie om du söker på nettet) og morgenen i dag ble også brukt til å notere saker som har blitt glemt den seneste tiden. Ettersom jeg har blitt en ivrig GTD hacker (også ganske kjent om du söker på i Wikipedia) forsöker jeg å pröve så mange ulike måter som mulig å jobbe med ... todolister, prosjekter, planer og generelle tanker. Da er det egentlig lite som slår papir.

Plan i dag: Handle og henge.
Ute er det grått og desember

Inga kommentarer: